Eerste dag!

2 april 2017 - Galle, Sri Lanka

Na een week vol leuke afscheidsfeestje van allemaal lieve mensen in Nederland was het vrijdag dan eindelijk tijd om naar Sri Lanka te gaan. Op Düsseldorf afscheid genomen van papa, mama en Carolien en toen was het echt tijd om het vliegtuig in te gaan.
Zaterdag avond om half 12  ben ik aangekomen in mijn appartement, doodvermoeid van mijn reis van 21 uur.  Het appartement is prima, schoon. Ik heb ook gelijk kennis gemaakt met een salamander op de kamer, dan weet je gelijk dat je niet meer in Nederland bent!  Het is ontzettend warm hier, gisteravond om half 12 was het nog 26 graden, dat is wel even wennen.
Vandaag gaan al heerlijk met een tuctuc door de stad geweest, wat een beleving! Het strand is ook prachtig. En ik ben verliefd, op de huishond! Bekijk de foto’s en je bent het vast met me eens!
Morgen zal mijn eerste dag zijn op het project, super spannend!

1. Marian Veldhuis:
    2 april 2017
    Hoi Jolijn wat een spannende dag zal het zijn geweest!
    Mooi dat het allemaal meevalt tot nu toe!
    Succes verder en geniet ervan!
  2. Karin Kamphuis:
    3 april 2017
    Hoi Jolijn. Wat een onderneming. RESPECT voor wat je doet en wat geweldig dat je deze droom waar kunt maken! Maak er een onvergetelijke tijd van in Sri Lanka en geniet van alles wat er op je pad komt. Groetjes van de Kamphuisjes uit de IJsvogelstraat.
  3. Renee:
    6 april 2017
    Waaaaaaa zo leuk, fijn dat je zo op je plek zit. Trots op jou. En ga door met bloggen

Xxxkus Renee